Apie mus

Įmonės istorija ir pasiekimai

Per savo įmonės veiklos metus nuolat augome ir tobulėjome, siekdami tapti archyvavimo sprendimų rinkos lyderiais.

2009-2010 m.

2009 m. lapkričio 20 d. UAB „Archyvavimo sprendimai“ veiklos pradžia

Gauname licenciją verstis dokumentų tvarkymo veikla

52 klientai

2012 m.

Gauname pirmąjį sertifikatą „Stipriausi Lietuvoje 2012“

178 klientai

2014 m.

Įsirengiame modernias, aukščiausius reikalavimus atitinkančias saugyklas

Plotas – 195 m2, talpiname daugiau kaip 2,2 km dokumentų

2014 m. sausio 28 d. gauname licenciją verstis dokumentų saugojimo veikla

Sukuriame ir įdiegiame unikalią dokumentų apskaitos ir saugyklų valdymo platformą

326 klientai

2016 m.

Plečiame saugyklų plotą iki 533,07 m2, kuriose talpiname daugiau nei 8 km dokumentų

Diegiame e-archyvo sistemą

329 klientai (ir šis skaičius nuolat auga)


Kodėl turėtumėte pasirinkti mus?

1

Patirtis

Daugiau nei 1400 įmonių, tapusių mūsų klientais.

2

PATIKIMUMAS

Penkerius metus iš eilės (2012–2016 m.) esame įvertinami „Stipriausi Lietuvoje“ sertifikatais

3

KVALIFIKACIJA

Aukšti reikalavimai darbuotojų kvalifikacijai, darbo konfidencialumui ir saugumui.

4

OPTIMALUMAS

Lankstūs, individualius kliento poreikius atitinkantys sprendimai.

5

EFEKTYVUMAS

Patikint dokumentų valdymo sprendimus profesionalams taupomi įmonės kaštai.