Apie mus
Įmonės istorija ir pasiekimai
Per savo įmonės veiklos metus nuolat augome ir tobulėjome, siekdami tapti archyvavimo sprendimų rinkos lyderiais.
2009 m. lapkričio 20 d. UAB „Archyvavimo sprendimai“ veiklos pradžia
Gauname licenciją verstis dokumentų tvarkymo veikla
52 klientai
Gauname pirmąjį sertifikatą „Stipriausi Lietuvoje 2012“
178 klientai
Įsirengiame modernias, aukščiausius reikalavimus atitinkančias saugyklas
Plotas – 195 m2, talpiname daugiau kaip 2,2 km dokumentų
2014 m. sausio 28 d. gauname licenciją verstis dokumentų saugojimo veikla
Sukuriame ir įdiegiame unikalią dokumentų apskaitos ir saugyklų valdymo platformą
326 klientai
Plečiame saugyklų plotą iki 533,07 m2, kuriose talpiname daugiau nei 8 km dokumentų
Diegiame e-archyvo sistemą
329 klientai (ir šis skaičius nuolat auga)
Kodėl turėtumėte pasirinkti mus?
Patirtis
Daugiau nei 1400 įmonių, tapusių mūsų klientais.
PATIKIMUMAS
Penkerius metus iš eilės (2012–2016 m.) esame įvertinami „Stipriausi Lietuvoje“ sertifikatais
KVALIFIKACIJA
Aukšti reikalavimai darbuotojų kvalifikacijai, darbo konfidencialumui ir saugumui.
OPTIMALUMAS
Lankstūs, individualius kliento poreikius atitinkantys sprendimai.
EFEKTYVUMAS
Patikint dokumentų valdymo sprendimus profesionalams taupomi įmonės kaštai.